Utöver allt innehåll som ingår i gratisversionen har du som Premium-prenumerant även tillgång till:
Livesändningar från utvalda träningar.
Livesändningar från utvalda matcher.
Livesändningar från utvalda ungdomslagsmatcher.
Inslag och reportage från herr- och damlaget.
Andra exklusiva inslag med nutida och historiska kopplingar.
Material från försäsonger och träningsläger.
Du har ingen bindningstid när du tecknar Blåvitt+ Premium. Betalningen sker månadsvis och prenumerationen kommer att fortlöpa till dess att du avbryter den.
Börja med att säkerställa att du är inloggad i appen med samma inloggningsuppgifter som du använde när du tecknade din Premium-prenumeration. Gå sedan in på valfritt Premium-innehåll och klicka på ”återställ köp”.
Du kan också gå in på din profilsida i appen och tryck på ”Köpta varor” precis under ditt spelarkort. Där kan du välj ”återställ köp” eller ”Aktivera medlemskap” för att återaktivera abonnemanget. Beroende på vilken enhet du använder kan ”köpta varor”, ”återställ köp” och ”aktivera medlemskap” heta något annat men liknande.
Upplever du problem med att casta videos så rekommenderar vi att du stänger ner appen helt och startar om. Klicka sedan in på den videon du vill se och testa igen.
Fungerar inte detta? Testa då att avinstallera appen och ladda sedan ned den igen.
Klicka på ”Profil” längst ner i det högra hörnet, klicka sedan vidare dig på kugghjulet längst upp till höger, därefter klickar du på ”redigera profil”. Här kan du ändra allt från namn, E-postadress och födelsedag – till vilken favoritspelare du har i laget.
Klicka på ”Profil” längst ner i det högra hörnet. Klicka på kugghjulet längst upp till höger och gå sedan in på ”Hjälp”. Skicka ett meddelande i supporten där du ber om att få byta telefonnummer på ditt konto.
Börja med att säkerställa att du använder samma telefonnummer eller E-postadress som du använde när du skapade ditt konto.
Om du fortfarande inte kan logga in så rekommenderar vi att du hör av dig till support@forzafc.football.
För att få tillgång till ditt årskort direkt i appen krävs det att du är inloggad med samma E-postadress som du använde när du köpte ditt årskort. Du behöver även bekräfta din E-postadress i din profil. Klicka på ”Profil” längst ner i det högra hörnet, klicka på kugghjulet längst upp till höger, gå sedan in på ”Redigera profil” och klicka sedan på ”bekräfta E-post” där din E-post står.
Börja med att kolla så att din betalningsmetod är godkänd i App Store eller Google Play. Se även till att du har tillräckligt med pengar på ditt bankkonto. Fungerar det fortfarande inte ber vi dig ta kontakt med supporten för App Store eller Google Play.
För att avsluta din Premium-prenumeration behöver du gå in på antingen App Store eller Google Play, beroende på vad för enhet du använder dig av. Därifrån hanterar du din prenumeration och avslutar den. För mer information klicka här: App Store eller Google Play.
Det är även möjligt att avsluta prenumerationen via blavittplus.se. Efter att du har gått in på hemsidan klickar du på ”prenumerationer”, du kommer därefter bli skickad till en sida där du följer stegen för att avsluta din prenumeration.
Den bästa supporten för appfrågor får du i appen. Du hittar supporten under ”Profil”, kugghjulet och ”Hjälp”. Där finns svar på de allra vanligaste frågorna. Notera att supporthjälpen är på engelska och att vi hos IFK Göteborg inte tillhandahåller tekniken till appen.